DOELGROEP

Medewerkers die vooral gastvrijheidstaken en taken rondom voeding hebben. Deze medewerkers hebben geen zorgtaken behoudens eenvoudig helpen.

DETAILS
  • extern of in-company
  • inhoudsdeskundige trainers
  • min. 8 / max. 12 deelnemers
UITVOERING
  • 7 dagdelen
  • Voorbereidende opdracht en (in overleg) verwerkingsopdracht
  • Afsluitende opdracht (in overleg)
  • In overleg: voorbereiding met ‘mystery guest’ en nazorg met praktijkondersteuning
INSCHRIJVEN
  • Interesse is deze cursus? Inschrijven kan in groepsverband, informeer naar de mogelijkheden
  • Bij vragen kun je contact met ons opnemen via info@edu-line.nl of 046-2077 039
Gastvrijheid
DELEN
Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Gastvrijheid/klantgerichtheid

Gastvrijheid (ontvangst – verblijf – afscheid: zowel bewoners als bezoekers)

Op basis van wensen wordt een voorstel gemaakt over:

Product: specifieke wensen van de opdrachtgever. Denk hierbij aan kernwaarden van de organisatie, rollen en taken van de op te leiden medewerker, plaats binnen de organisatie.

Proces: op basis van informatie over mogelijkheden binnen de organisatie aangaande de uitvoering, wordt een planning opgemaakt.

Het opleidingstraject beslaat een periode van 3 maanden

Inhoud

Bijeenkomsten:

  • 5 bijeenkomsten Gastvrijheid en gastgerichtheid;
  • 1 bijeenkomst ondernemerschap
  • 1 bijeenkomst etiquette
  • Afsluitende opdracht “dit zijn wij”

 

Onderdelen:

  • Voorbereidende opdracht
  • Verwerkingsopdrachten
  • Reader met literatuur
  • Diverse didactische werkvormen voor maximaal leerrendement