edu-line nieuws

Volg onze ontwikkelingen op de voet en bekijk de laatste nieuwsberichten van EDU-line. Ook op Facebook en LinkedIn worden regelmatig updates geplaatst.

recent nieuws

EDU-line opnieuw geaccrediteerd

π™€π˜Ώπ™-π™‘π™žπ™£π™š 𝙀π™₯π™£π™žπ™šπ™ͺ𝙬 π™œπ™šπ™–π™˜π™˜π™§π™šπ™™π™žπ™©π™šπ™šπ™§π™™ In januari heeft het Centrum Post Initieel Onderwijs Nederland (CPION), een onafhankelijke gecertificeerde instelling, de CRKBO-audit uitgevoerd

EPAP-cursus

EPAP-cursus

Weer een groep enthousiaste SEH verpleegkundigen (i.o.) in actie bij onze cursus Emergency Procedures Adult Patients (EPAP). Deze keer verpleegkundigen

Cursusboeken PEP en EPAP nu te bestellen!

π˜Ώπ™€π™šπ™‘π™œπ™§π™€π™šπ™₯: acute zorg professionals (i.o.) / kinderverpleegkundigen De cursusboeken PEP (Pediatric Emergency Procedures) en EPAP (Emergency Procedures Adult Patients) dienen als

Workshop Presentatietechnieken

EDU-line start weer met het geven van workshops rondom presenteren. De eerste workshop gaat plaatsvinden op donderdag 24 mei 2018. De start is om 18:30 uur. In deze 3-uur durende workshop wordt u meegenomen hoe de boodschap, die u wilt brengen, goed overkomt.
Wees er snel bij want vol is helaas vol.

Houdt de website in de gaten voor nieuwe data.

Wordt u ook wel eens gevraagd een presentatie te geven over uw product of dienst? Of wordt u gevraagd uw kennis te delen met anderen? Het overbrengen van de boodschap door middel van een presentatie geeft bij velen spanning en stress. Hoe breng ik mijn boodschap? Wie zit allemaal in de zaal? Hoe kan ik de aandacht vasthouden? Dit zijn zo maar gedachten die kunnen spelen.

Gelukkig is goed presenteren geen geheimzinnige gave die voorbehouden is aan een kleine groep mensen. Met de juiste aanpak en een goede voorbereiding kan vrijwel iedereen een vlotte presentatie geven. Wilt u uw presentatietechnieken ook verder aanscherpen? Kom dan naar de workshop!

Concreet:
Wanneer? Donderdag 24 mei 2018, 18:30 – 21:30 uur
Waar? EDU-line, Poststraat 8, Sittard (kantoor Office a la Carte)
Kosten? € 50,00 p.p.
Aanmelden? via deΒ MailΒ of schrijf jeΒ hier direct in.
Meer informatie vindt uΒ hier.