edu-line nieuws

Volg onze ontwikkelingen op de voet en bekijk de laatste nieuwsberichten van EDU-line. Ook op Facebook en LinkedIn worden regelmatig updates geplaatst.

recent nieuws

Cursusboeken PEP en EPAP nu te bestellen!

๐˜ฟ๐™ค๐™š๐™ก๐™œ๐™ง๐™ค๐™š๐™ฅ: acute zorg professionals (i.o.) / kinderverpleegkundigen De cursusboeken PEP (Pediatric Emergency Procedures) en EPAP (Emergency Procedures Adult Patients) dienen als

Emergency Procedures Adult Patients (EPAP) geaccrediteerd

Goed nieuws, onze cursus ๐™€๐™ข๐™š๐™ง๐™œ๐™š๐™ฃ๐™˜๐™ฎ ๐™‹๐™ง๐™ค๐™˜๐™š๐™™๐™ช๐™ง๐™š๐™จ ๐˜ผ๐™™๐™ช๐™ก๐™ฉ ๐™‹๐™–๐™ฉ๐™ž๐™š๐™ฃ๐™ฉ๐™จ (๐™€๐™‹๐˜ผ๐™‹) is door de Kwaliteitsregisters V&VN en NVSHV opnieuw geaccrediteerd, zowel de

Wij gaan verhuizen per 1 mei!

Ons bedrijf groeit, en naast alle vernieuwingen in onze cursussen en trainingen zijn we ook toe aan een nieuwe locatie,

Workshop Presentatietechnieken

EDU-line start weer met het geven van workshops rondom presenteren. De eerste workshop gaat plaatsvinden op donderdag 24 mei 2018. De start is om 18:30 uur. In deze 3-uur durende workshop wordt u meegenomen hoe de boodschap, die u wilt brengen, goed overkomt.
Wees er snel bij want vol is helaas vol.

Houdt de website in de gaten voor nieuwe data.

Wordt u ook wel eens gevraagd een presentatie te geven over uw product of dienst? Of wordt u gevraagd uw kennis te delen met anderen? Het overbrengen van de boodschap door middel van een presentatie geeft bij velen spanning en stress. Hoe breng ik mijn boodschap? Wie zit allemaal in de zaal? Hoe kan ik de aandacht vasthouden? Dit zijn zo maar gedachten die kunnen spelen.

Gelukkig is goed presenteren geen geheimzinnige gave die voorbehouden is aan een kleine groep mensen. Met de juiste aanpak en een goede voorbereiding kan vrijwel iedereen een vlotte presentatie geven. Wilt u uw presentatietechnieken ook verder aanscherpen? Kom dan naar de workshop!

Concreet:
Wanneer? Donderdag 24 mei 2018, 18:30 โ€“ 21:30 uur
Waar? EDU-line, Poststraat 8, Sittard (kantoor Office a la Carte)
Kosten? โ‚ฌ 50,00 p.p.
Aanmelden? via deย Mailย of schrijf jeย hier direct in.
Meer informatie vindt uย hier.